Strona główna Archiwum Forum Mapa ogrodów O nas Kontakt

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogrodowa fauna

anna_zimniewska
Photofunia 19afe9d oa

Dołączył: 17 sty 2011
Posty: 107
Dodany 18:50, 18 sty 2011 , edytowany o 18:50, 18 sty 2011






dziękuję za miłe komentarze Biedroneczki dla Was
pozdrawiam
Ania
____________________
www.annazimniewska.blox.pl ; www.projektowaniezieleni.blox.pl
monteverde
P1010191 001

Dołączył: 31 paź 2010
Skąd: Warmia
Posty: 44343
Dodany 18:56, 18 sty 2011
thanks)
Datura
Img 3447

Dołączył: 30 lip 2010
Posty: 33
Dodany 23:55, 18 sty 2011
O matko ten zielony żuczek jest prześliczny!!!!!!!!!! Jedno z najpiękniejszych zdjęć jakie widziałam!!! Wychodzi z ekranu... niesamowite.
____________________
Gardenarium
 mg 8293

Dołączył: 09 lip 2010
Skąd: Okolice Warszawy
Posty: 66545
Dodany 11:12, 19 sty 2011
Emilianoparmezano napisał(a)
Żartowałem juz nie bede!


Ale powiedz, że podobają się fotki Ani Emiliano...
Gardenarium
 mg 8293

Dołączył: 09 lip 2010
Skąd: Okolice Warszawy
Posty: 66545
Dodany 11:13, 19 sty 2011
ronin napisał(a)
Super foty, czekam na więcej


A która Michale Cię najbardziej urzekła ???
anna_zimniewska
Photofunia 19afe9d oa

Dołączył: 17 sty 2011
Posty: 107
Dodany 18:06, 19 sty 2011

____________________
www.annazimniewska.blox.pl ; www.projektowaniezieleni.blox.pl
alinak
Img 0039

Dołączył: 31 sie 2010
Skąd: okolice Krakowa
Posty: 7528
Dodany 19:00, 19 sty 2011
ja oszaleję ....czy ta oszroniona biedronka jeszcze żyje ?
____________________
zapraszam do ogrodu u stóp klasztoru- pozdrawiam Alina ++wizytówka ++przebudowa przedogródka ++OGRÓD U STóP KLASZTORU CZ.II ++-http://ogrodustopklasztoru.blogspot.com/?spref=fb
Gardenarium
 mg 8293

Dołączył: 09 lip 2010
Skąd: Okolice Warszawy
Posty: 66545
Dodany 21:38, 19 sty 2011
To chyba Aniu najlepsze zdjęcie z tym zielonym motylem na sasance.
anna_zimniewska
Photofunia 19afe9d oa

Dołączył: 17 sty 2011
Posty: 107
Dodany 22:09, 19 sty 2011 , edytowany o 22:11, 19 sty 2011
alinak napisał(a)
ja oszaleję ....czy ta oszroniona biedronka jeszcze żyje ?

pojęcia nie mam...sie nie ruszała

Dzieluje!! zdjęć bedzie wiecej

a zdjecie z motylkiem jest jednym z moich ulubionych!
____________________
www.annazimniewska.blox.pl ; www.projektowaniezieleni.blox.pl
alinak
Img 0039

Dołączył: 31 sie 2010
Skąd: okolice Krakowa
Posty: 7528
Dodany 22:20, 19 sty 2011
u mnie mieszka taki cudak



Uploaded with ImageShack.us

i taka cudaczka



Uploaded with ImageShack.us

____________________
zapraszam do ogrodu u stóp klasztoru- pozdrawiam Alina ++wizytówka ++przebudowa przedogródka ++OGRÓD U STóP KLASZTORU CZ.II ++-http://ogrodustopklasztoru.blogspot.com/?spref=fb
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies